Często zadawane pytania
Jeśli masz jakieś pytania do nas, skontaktuj się z nami. Najlepiej pisząc do nas wiadomość w systemie lub zapytanie przez Messenger. Zanim to zrobisz, sprawdź czy na liście nie znajduje się odpowiedź na Twoje pytanie lub skorzystaj z wyszukiwarki:
Kategorie
Zapytaj, czy najemca/właściciel logują się pod prawidłowym linkiem do panelu najemcy/właściciela, a nie np. do panelu administracyjnego lub na systemobsluginajmu.pl
1. Wejdź na kartę najemcy danej osoby. 2. Znajdź sekcję Należności przyszłe wobec wynajmującego/oddziału. 3. Kliknij na nazwę należności przyszłej. 4. Zmień okres DO na czas zakończenia nowej umowy.
Oczywiście jesteśmy zgodni z RODO. Przykładamy dużą wagę do ochrony danych, nie tylko osobowych. Używając SON-a powierzasz nam swoje dane, dobrze więc, abyśmy zawarli umowę powierzenia. Mamy nawet przygotowany gotowy wzór, który podpisujemy w sposób elektroniczny, przy logowaniu się do systemu.
Aby powiadomienie pojawiło się na stronie głównej, najemca musi mieć dodane naliczenie przyszłe typu czynsz i zaznaczoną w nim karę lub rabat za dostarczenie ubezpieczenia, a kwota musi być większa od zera.
- Wszystkie dane podczas transmisji są szyfrowane za pomocą połączenia SSL z wykorzystaniem 2048-bitowego klucza. - Cyklicznie anonimizujemy naszą bazę danych - Korzystamy z infrastruktury chmurowej Google Cloud Platform
Nie musisz. Dodaj rezerwację poprzez kartę nieruchomości, a następnie utwórz z niej konto. Dzięki temu dwóch najemców będzie przypisanych do tego pokoju, jeden jako najemca, a drugi jako rezerwacja. Po wykwaterowaniu dotychczasowego najemcy osoba z rezerwacji automatycznie zajmie jego miejsce.
Dane do faktury za system są pobierane z ustawień oddziału.
Jeśli w danym miesiącu nie skorzystałaś/eś z danej usługi nie zostanie naliczona dodatkowa opłata.
Faktura zostanie automatycznie wystawiona, o ile dzień wystawienia przypada na datę przyszłą, a nie przeszłą (w innym wypadku musisz wystawić fakturę ręcznie poprzez sekcję konto najemcy na karcie najemcy i kliknięcie ikonki dokumentu). Wysłanie nastąpi po zatwierdzeniu faktur – można je będzie zatwierdzić globalnie przyciskiem "Zatwierdź i wyślij faktury" - pojawi się on na głównej stronie, zaraz po wystawieniu faktur. Jak już będzie pewność, że wszystko jest ustawione poprawnie można w Ustawienia globalne/Zaawansowane zaznaczyć checkbox: "Po wygenerowaniu faktur z należności przyszłych wysyłaj bez dodatkowego potwierdzenia", aby na następny raz nie musieć potwierdzać wysyłki faktur.
Płatność za system jest obliczana ostatniego dnia miesiąca. Do tej faktury doliczamy również opłaty za dodatkowe usługi (o ile zostały takowe aktywowane), czyli realizowane za naszym pośrednictwem płatności masowe, czy wysyłka sms.
System Obsługi Najmu.
i ciesz się spokojem ducha.